Robert Ravnik and Borut Batagelj and Franc Solina (2009) Computer Vision and Digital Characterization for Advertising. In: Strokovna konferenca ROSUS 2009, Maribor, Slovenija.
Abstract
Računalniški vid v povezavi z digitalno karakterizacijo ponuja učinkovit pristop k spremljanju in beleženju vizualnih lastnosti zabeležene osebe, kar se lahko uporablja pri oglaševanju. Inteligentni sistem za digitalno oglaševanje, opremljen z računalniškim vidom in digitalno karakterizacijo, zabeleži in karakterizira gledalca ter mu glede na njegove prepoznane karakteristike v realnem času predvaja relevantno vsebino in mu omogoča povratno interakcijo. V prispevku je prikazano, kako lahko digitalno oglaševanje naredimo bolj učinkovito s pomočjo tehnologije računalniškega vida. Metode za detekcijo obrazov, klasifikacijo in razpoznavanje vedenja ljudi nam omogočajo prepoznavanje lastnosti osebe (npr. starost in spol), ki si ogleduje vsebino oglasa in ki jo zazna inteligentni sistem za digitalno oglaševanje. S pomočjo računalniškega vida lahko gledalcu omogočimo tudi interakcijo z vsebino, ki ni več vezana na dotik, temveč zgolj na določen gib.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
Keywords: | computer vision digital signage face characterization tracking |
Related URLs: | |
Institution: | University of Ljubljana |
Department: | Faculty of Computer and Information Science |
Divisions: | Faculty of Computer and Information Science > Computer Vision Laboratory |
Item ID: | 950 |
Date Deposited: | 27 Oct 2009 13:22 |
Last Modified: | 09 Dec 2013 11:00 |
URI: | http://eprints.fri.uni-lj.si/id/eprint/950 |
---|
Actions (login required)